ACTUALIZARI

Playlist martie 2012



marți, 21 decembrie 2010

Ninge în Photoshop

Fiind anotimpul potrivit, vă prezint o soluție simplă de a adăuga ninsoare în Photoshop. Durează câteva minute și gradul de dificultate este minim.
Deschideți în Photoshop imaginea dorită. Eu voi folosi un cadru tras recent, cel cu pescărușii.
Apoi adăugați un nou Fill Layer - Solid Color
Dați OK. Apoi alegeți culoarea alb. Dați OK.

Următorul pas este să dăugați Noise. Filter - Noise - Add Noise. Vă întreabă ceva, dați OK (am ales Fill pentru că era mai simplu, nu afectează cu nimic rezultatul final).

La Amount alegeți 200% (poate fi și mai mult). Ar trebui să vedeți ceva similar cu ce am eu în imaginea de mai jos. Dați OK.
Dacă nu este selectat deja, alegeți Move Tool și bifați Show Transform Controls (sau combinația de taste CTRL+T)
Dați click pe una dintre marginile imaginii pentru a apărea un panou de control nou (nu mai este nevoie dacă ați ales combinatia de taste). Modificați valorile în panou la 300% în ambele căsuțe marcate. Dați click pe Move Tool și Apply. Debifați Show Transform Controls.
Alegeți la Blend mode opțiunea Screen.
Setați Threshold cu o valoare între 200 și 255, în funcție de cantitatea de zăpadă dorită. Eu voi pune 255. Valoarea mai mare înseamnă mai puțină zăpadă.
Adăugăti puțin Gaussian Blur. Maxim 1 pixel. Eu voi pune 0.5 pixels.
Urmează pasul final, Motion Blur.
Alegeți o valoare între 10-15 pixels, puteți schimba direcția după preferințe. Dați OK.
Și am ajuns la final. Puteți salva. Eventual se poate repeta procedura cu un nou Layer și fără Motion Blur, pentru a avea și fulgi de zăpadă static.
Aceasta este o modalitate simplă de a avea ninsoare într-o imagine folosind Photoshop. Desigur există și alte căi de a obține un rezultat similar, așa mi s-a părut cel mai simplu acum.



Vor urma și alte tutoriale asemănătoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...