ACTUALIZARI

Playlist martie 2012



luni, 31 ianuarie 2011

Încadrări

Am fost întrebat cum se realizează o încadrare cu borduri negre.

Pentru mine cel mai rapid este în CS5.
Mai jos voi folosi chiar o imagine pe care o voi publica. Am ales fișierul RAW (NEF în cazul Nikon) și voi lucra direct pe acesta.
Deschideți Photoshop și încărcați imaginea dorită.
Întâi redimensionăm imaginea după preferințe.

Eu folosesc lățimea (width) de 1920 pixeli. Pentru a nu deforma imaginea, am bifat Scale Styles și Constrain Proportions. Deoarece la redimensionare de obicei se pierde puțin din claritate, puteti alege opțiunea recomandată pentru reducerea dimensiunii. Dați OK.

Selectați imaginea și faceți o copie. Cel mai simplu după selecție dați CTRL+C.

Redimensionați iar imaginea, debifând Constrain Proportions. Eu folosesc un pătrat ca formă finală, dar puteți alege și alte soluții. La mine va fi 1920 x 1920. Dacă doriți marginile mai mici, puteți pune în loc de 1275 o valoare mai mare proporțional cu dimensiunea pe care doriți să o obțineți.

Următorul pas este să lipim peste, copia făcută mai devreme. CTRL+V. Apoi selectați Background.

Acum introduceți un Fill Layer - Solid Color (opțiunea este disponibilă și în meniul Layer).

Alegeți ce culoare doriți. Eu voi folosi negru. Nu trebuie să fie negru absolut.

Puteți de asemenea să delimitați imaginea de margini în meniul Blending Options, pe care îl deschideți din meniul contextual (click dreapta) disponibil pentru Layer.

Eu voi folosi Outer Glow cu dimensiunea de 50 de pixeli, pentru a se observa mai ușor rezultatele.

Asta a fost tot.
Bread muffin

Aveți rețeta pe Flickr.

Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...