ACTUALIZARI

Playlist martie 2012



miercuri, 22 septembrie 2010

Implică-te şi tu! « Let's Do It, Romania!

Salut ideea Let's Do It Romania, o susţin dar nu particip. 
Cum vine asta? Simplu. 
1. Pentru că nu am nevoie de un astfel de eveniment, nu eu personal, nu acum şi nici pe viitor. Asta nu înseamnă că el nu este absolut necesar.
2. Şi pentru că este un demers unilateral, din partea societăţii civile, mai concret din partea unei părţi a societăţii civile, care caută să responsabilizeze. Foarte bine face! 

Pe mine m-au responsabilizat cei "7 ani de acasă", o noţiune perimată acum, alături de multe altele.

Nu arunc gunoiul pe jos, dacă nu am un loc special amenajat, îl car acasă, fără excepţie.
La tomberon reciclăm de antrenament ce-i drept, nu există pubele speciale pentru fiecare tip de gunoi.
Am mai cărat şi hârtie la centre pentru reciclat, dar recent am aflat că nu e cea mai sănătoasă soluţie. Produsul rezultat din hârtie reciclată este deosebit de toxic.
Ducem bateriile goale la supermarket de obicei, unde se găsesc nişte cutii speciale să le aruncăm.
Obiectele mai voluminoase sunt greu de "ecologizat", cel puţin în Bucureşti, mai ales în sectorul 5. Pentru un frigider mare m-am străduit mult să nu-l arunc pe stradă pur şi simplu. Teoretic ridicarea lui trebuia să fie gratis şi de acasă. Am luat legătura cu agenţiile de pe la noi, dar nu m-au putut ajuta, nici măcar cu bani. Într-un final am plătit eu pe cineva să vină să-l ia şi să fie sănătos, deja vreo 2 săptămâni am considerat un termen decent de a încerca să-l dau celor care declartiv cu asta se ocupă.


Poate nu este suficient, dar este tot ce pot face acum.
Sănătatea nu-mi permite să fac un astfel de efort fizic susţinut.

De ce salut ideea?

Încercaţi măcar o dată să faceţi  curăţenie, pentru a înţelege ce lăsaţi în urmă dacă nu faceţi ca mine, cum vă povesteam mai sus. 

Ar trebui să fie suficient! 

Stoparea gunoaielor se poate face uşor, zonele predispuse sunt cunoscute, autorităţile au treburi mai importante totuşi, apoi se vaită, ba se vaită şi cei care au făcut mizerie că autorităţile nu curăţă. 
Iniţial curăţarea se va face cu "parul". Pardon, e prea barbar? Doream să spun cu "munca în folosul comunităţii" sub sancţiunea privării de libertate pe o perioadă de 3 de zile. Cum nu mai avem loc în închisori? Păi cu atât mai bine, data viitoare sigur se va gândi de 10 ori înainte să arunce pe jos.  De ce nu amendă? Impact imediat prea mic, indiferent de sumă. 

NU UITAŢI, MAI SUNT 3 ZILE !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...