ACTUALIZARI

Playlist martie 2012



duminică, 13 martie 2011

Japonia după dezastru

N-am prea multe cuvinte, voi lăsa aceste imagini să vorbească singure.


După dezastru.


Implicarea emotională, chiar și pentru mine, care nu am o legătură puternică, dar sunt om, este extrem de mare. Îmi pot imagine parțial cam ce trăiri au avut cei care au surprins aceste urmări ale unui dezastru inimaginabil. 


Și dacă tot mai vorbesc eu despre fotografie când am timp, aici se vede o latură fantastică a ei.


Nu vă pot ura vizionare plăcută. Pentru mine cel puțin sigur nu a fost.


Înainte și după dezastru.


Vedeti aici câteva comparații din satelit, înainte și după marele val. Imposibil să nu te cuprindă emoția.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...